Isnin, 2 Ogos 2010

Bulan Baru menjelma lagi..........

            Hari ini, 2/08/2010 , hari yang pertama aku pergi ke kelas dalam bulan 8. Kejam celik dh 2bulan aku blaja kt kolej. Cepatnye lh mase berlalu kn, mak aku kte klo kite dh rse mse tu cepat je jln dlm 1 hari, tu maknenye kite dh tua..adakah betul?? hehehe (^_^)
           Dalam mse 2bulan macam2 brlaku pd dri aku, tu jgak wt kn aku belajar mengenal erti kehidupan.. Mcm sebelum ni xtau erti kehidupan kn, tp ni erti kehidupan dalam alam belajar. aku cam kene kejutan bahase lak ( ceh sepatutnye kejutan budaya..hehehe)  dlu dlm alam sekolah aku blaja ekonomi dalam BM, skang kt kolej aku blaja ekonomi dlm BI, WWWOOOWWW mmg trkne kjutan btul aku. tgk mrkah midterm trun sgt10...huhu aku kne gak berusaha tuk tingkatkan markah tu n azam aku dlm bulan baru nih.. GO..GO.. CAYOK..CAYOK...(tulh ayat mmbe2 aku time sek dlu..rndu kat diaorg semua...(*_*)..huhu)
           KAWAN : kwn pn bawak peranan gak kn dlm study.. tulh yg pling pnting kot, mne xnye kadang2 kawan gak yg wt kn kite terpesong. Alhamdullah Allah msih syg kan aku n selamatkan aku dari terpesong. Terpesong kerana seorang kwn. Kwn leh jdkn kite ikut je semua kte dia, cam kne rasuk lak kan.huhu So lepasni aku kene berhati2 memilih kawan.

p/s: Jadilah seorang kawan yang leh jadikan kawan kite selamat..hehe
           
         

3 ulasan:

Pengikut Yg SeTia