Selasa, 26 Oktober 2010

Kisah Hari Ini = kenangan beberapa bulan yang lalu

bagaimana hari anda?
adkah gembira?
ataupon bosan?

kisah ku hari ini

arini dapat pakai fon baru.. hak! 
tapi..... harini jek! huuu
nmpak jek fon tuh trus terpikat gile
(nak tukar fon lah cm nih.../ haty berbisik..)
tp xkn mungkin..huuu
xpelh walau hri ni jek dpt lh jugak rse..heee



kelas hari ni
( lecture: ape yang tengah awk pikir sekarang )
aku pun jwab lh
( sy pikir pasal bunga )
lecture berkata lagi
( sekarang sy nk awk lukis pe yang awk pikir td )
dlm haty = huuuu kne lukis!! 
wow!! jd budak sekolah lagi...
teringat lak time sekolah2 dlu...
penah lah menang time pertandingan melukis
tu entah nsib pe agknye menang..hak!
tp arinih aku melukis lagi...cm xcye lak..
yelah dh lh ambik bisnes stdy tp kne lukis lak..haaa

nilh hasil pertama ku hari ini...

terigat plak tentang kenangan yang terjadi beberapa buln yg lalu...
duk dalam bilik ceramah...
mengantuk...
dh ramai2 dlm blik tuh... cuci lh mte jp..
mne lh tau ade bnde yg nk ditgk..
tengok punya tengok
nampak lak seseorang tegah khusyuk melukis...
aku pon ngintai 
(apelah dak ni lukis agaknye)
dia lukis gamba orang yang tengah bercakap dkt depan
(ade ke patut)
tp cantik.. dia pandai lukis...
xcm aku lukis pon xjd...




ni lah hasil yang dpt ku buat hari ini...
tp xlawa mne pon..
tp aku gembira kerana aku dapat melukis...hee





p/s: kamu lah yang terbaik bile sebut pasal lukis2 nih...
saya mmg xpandai lukis..huu
klo ade mse nnti, lukis depan sy lgi yek!! heee




2 ulasan:

Pengikut Yg SeTia