Jumaat, 31 Disember 2010

2010... GOODbye..........2011........welCOME.......

salamalaik.........

31hb= hari ini
hari terakhir tuk tahun 2010...
bye2 2010....
agk2 pe yg aku azam awl tahun ari tuh tercapai xek?
ermmm.. 
bialh aku tahu sndiri...
2010= byk sgt bnde terjadi yang leh wat aku nagis n macam2 lah...
xpe..
aku still aku..
aku still lg hidup dengan senyuman dibibir..
aku masih boleh ketawa...
aku mengenal erti sebenar 'ape itu menuntut ilmu'
aku nak akhiri tahun ini dengan penuh kesyukuran
kerna Allah masih panjangkan umur aku...
walau byk dugaan..
aku tetap sabar n tabah...
--------------------------------------------------------------------------
TAhun ini ... sy mendapat seorang kakak.....
dia wt sy terasa cam ade sorang kakak kandung..
coz adik mmg xde akk kandung..
akk ipar adelh..heeee
kakak ku yg comel itu adalah
HONEY MEE-YOON
sayang kakak!! ^_^

tahun ini aku ketemu balik dengan seorang abg yg mmg dh lme sgt xcontax dia..
rindu sangat same abg ku yg seorang nih...
well skrang dia dh berisi sikit berbanding beberapa tahun yg lepas...HEE
sayang abg.
FAZLI ARIF


tahun nih jugak aku dapat seorang adik..
comel sungguh kamu..
bagai mau bawak balik duk dengan kakak jek dik..
satu hari ti..
akk nk bwk kamu jmpe mak kakak..^_^
n katakan padanya ini lah adik yg sy syg....
rajin2 stdy tow sayang..
nanti dpt kputusan gempak2..
ade problem..
cte kt akk k..
insyallah akk leh jd pndgar yg setia..
sayang kamu...^_^
AINI SUHAIDA
 
tahun ini juga aku menjadi seorang pelajar di 
COSMOPOINT MUAR 


tahun ini juga aku berkenalan dengan rakan2 suke n duka ku...
mane2 klo kte orang lepak
comform kte akn sllu wt kecoh..
dgn gelak or entah ape2 jek..
klo kte xckup ber3 dlm satu hari tuh..
msti xkecoh...heeee
sayang kamu ber dua
ANURA AHAMAD
NORHAZIMAH ROZWIN



tahun ni jugak aku belajar membuat blog..
mule2 tuh mmg susah gile r..
rse cm xsunggup jek nk tempuh alam membloging nih...
tp aku ade seorang kwn yg memberi semangat...
dia ckp 'cayok2'..heeeee
so blajar lh dri dia..thanks ye kamu..heee
dia ni adalah
 MUHAMMAD SYAFIQ AFANDI
  
 tahun nih jugak aku kenal dengan seseorg yg leh dipanggil kawan rapat gile...
seseorang yg mengambil berat akn diriku...
dia nih klo dh start bebel dh cm atok tua...heeee
tp dia nih sweet..
suke bg aku lukisan...
aku suke tgk lukisan dia..
thanks ye kamu..^_^
duit rye 10ringit = 1:RM & 9:kertas potostat tipu RM...
sy simpan lg au..heeeee :-P
kamu...
walau ape pon trjadi lepas nih...
kte tetap akn jd BFF right?
hope so...
wish u happy always in new years...
EONE EMORASHI


tahun nih jugak n bulan nih jugak..
aku happy sangat..
coz...
usia perhubungan kami menjangkau tahun yg ke-3..
segala suke duka kami kongsi..
aku tawa dia tawe..
aku senyum dia senyum..
dia nagis aku nagis...
dia senyum aku turut senyum..
byk dugaan kite lalui same2 kn sayang..
dugaan tuh wat kite sme2 kenal erti kehidupan..
dan mengetahui cabaran yg akn datang tuk kite tempuh...
amin...
harap kite tempuh thun akn dtg same2 dengan tabah...^_^
i love u n miss u so much my dear
ISMAIL SENON



 welcome 2011
esok=1hb tuk tahun 2011..
moga aku menempuhnye dengan sabar...
dan akan ku bukak lembaran diari baru dgn senyuman...
azam baru akn ku titip dlm ingatan dan
inysallah akn ku gapai tahun depan...
tuk teman2 ku semua... 
moga tahun baru yg bakal menjelma esok
(opss tggl esok jek ek..heee)
sambut dengan senyuman kerana permulaan hari baru dimulakan dengan senyuman
akan menenangkan minda kite...^_^


video nih tok korang sume...
xtau lh npe enth leh suke dga lak...heeee
tp lgu nih mcm menenenangkan ht ku...
video

p/s: pada rakan2 yg xdisebut... jangan kecik ati ye.... coz kamu sume dlm hati sy.. n kamu tetap ade dlm hati sy...sayang semua...^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia