Sabtu, 12 Februari 2011

hatyKuTerasaPilu

Assalamualaikum..
Selamat pagi..
alhamdullah hari nih aku masih  blh membuka mata..

dengan tajuk kt atas..
aku pon xtau lah npe leh jd cm tuh..
mlm smlm..
haty aku menjadi terlampau kecil..
akibat tersentak..
aku menjadi seperti anak kecil menangis..
semahu2nye aku lepaskan..
biar duka ku lepas bersama linangan tersebut..
tetapi aku xberjaya menyejukkan nye jugak..
walau dia dh mntak maaf..
aku ttp mau nagis gak..


SEMALAM lak~
cm hari yg BONGOK tol...
peh..
sakit weii ht aku..
nk halau pon ckp r elok2..
ni x, mulut ko dah macam mulut ******
pehh!
rse cam nk sound jek..
tp xpe...
aku masih leh sabar lagi..
mmg bgus lahkan..
mood aku mmg asik nk marah jek 1 hari smpai ke mlm..


MALAM td lak..
aku sambut pelawaannya tuk bwk aku g tempat tuh..
walau hati aku yang bengkak gn dia tuh lom ilang.
dia ckp aku nk marah jek..
soryy lah xde niat nk wt cm tuh..
try sjuk gak tp xleh dh...
n dlm mse yg sme dia wt aku curiga..
xpe2, xnk pkir kuning..
pikir positive jek ek..^^
tp best gile dpt g tmpt tuh..
penat lelah bazir duit..
dpt gak aku 1 tedy yg comel..heee^^
aku bg dia.. 
suh dia gntung kt kete..
(jd jambu jap tau yunk..coz tedy tuh wrne pink..heee)




*sory lah smlm serius xde mood..
*thanks kawan2 yg pujuk aku smlm..
*tempat tuh Funfair nmenye..heeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia