Khamis, 24 Februari 2011

ketakutan & kegembiraan bersama kalian...~~

assalamualaikum...
dengan keadaan yg penat..
n baru balik dari enjoy gn my dear love n kengkawan...
rase cam nk melelapkan mate jek..
tp sy perlu tunggu my dear smpai umah...
baru lega...
sementara menunggu jom kite mulakan cerita...^^


dgn tajuk kt atas...
"ketakutan & kegembiraan bersama kalian"
dimulakan cite..
kami merancang tok enjoy mlm nih...
ingt kn enjoy gn kiteorg2 jek..
upenye rmai nk join sekaki..hehehe..
hasilnye....
aku,my dear,emma,aini,nura,ujang,nizam & zakuan..
dgn jnji yg di tetapkan..
kami pon ber temu di depan tempat "FUNFAIR"
ala g funfair jek..hehe
mule jek masuk,pusing2,xtau nk wt pe...
last2 si minah nih (nura) beriye2 nk naik bende alah 2(GUN)..
aduh... kecut perut aku tgk bnde tu gerak...
tgk jek dh rse nk muntah lg kn naik beb!! huh!
ramai lak yg nk naik exp aku n emma..
my dear n diorang nih punye lh pujuk..huhu
last2 cair gak lah.. cian lak kt diaorg kn..
so naik lah...

dup dap dup dap....
akhirnye bnde tu pon mulekan kerjanye...
dia gerak2.. peh aku punye lah jerit sakan 1st time dia nk naik tuh..!
pehh! xtau r nk ckp yg penting aku takut gile weiii...
aku kejam mate rapat2(coz my dear kte kejam mte syg)hehe
aku rase metabolisma bdn aku dh lesap weii dibawak angin tuh!..
n rase cam ROH aku tertinngal kt belakang pon ade..>_<
aku rase nk melayang dh... huh!!
TAKUT!!
tp ade gak lah kelakarnye...
emma leh jerit "UJANG aku nak balik!!!"
yelh ujang jd bodygourd dia time 2..hehe
rambut emma terpacak time kiteorang berkeadaan terbalik..haha
(tegak emma..haha)
ujang lak dia jerit time lepas emma ckp "nape ko senyap je ujang" haha
zakuan lak "leh lak dia kentut time orang sume tgh takut" hahahaha
(nasib aku xdok belakang dia,cian aini n nura..hahaha)
nura lak "aku lapar lah weii" n trun dia nagis..hehe
(time bnde tu gh gerak laju..dasyat perut nura nih..haha)
aini lak dia jwb "aku tgh takut ko leh wt lawak lak ek" 
(hahahaha)
zakuan n my dear lh yg senyp..cayok lah korang..haha
AKU...fuh jgn cite r,agknye klo ank tekak aku tu leh tercabut,dh tercampak kot..huh!
kua jek dari GUN tuh.. 
emma nagis...takut sgt kot...
pas 2 emma dpt peluk tedy bear besar!! haaa
bertuah ujang.. mesti best kn.haha
lyn jek ujang time tuh..haha

selesai jek sume tuh...
perut aku pon bergelodak...adehh..>_<
nak muntah gile...
last2,aku muntah gak.. 
5x lak tuh,abis isi perut aku sume kua..huhu
tp my dear btul2 take care aku.. 
cian dia smpai xdpt nk abiskn token..huhu
akibat mabuk, 
dari perut aku lapar...
terus xrase lapar langsung..
cian diaorang ajk mkn..
tp aku xmo mkn..
sory korang..
sory dear,abg nk suap pon syg xnk..huhu
tkut nnti muntah lg..huhu

tapi aku happy sgt r mlm nih.. 
ENJOY weii..
walau dlm keadaan yg mabuk..
lepak2 gn korang mmg layan~~~ heeee
next time kte lepak ramai2 lg ek...:)


serius best...^^
to my dear.. 23hb mlm nih xsngke kite enjoy sme2 kn..hehe
love u so muchh....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia