Selasa, 8 Mac 2011

air MATA

aku terime khabar dengan terkejut seketika...
tapi aku harus menyedapkan hatinye...
jangan biar dia pikir aku sedih dengan berita 2...
aku tanye dia.. dia kate xtau nk wt keputusan..
dengan rela n terpaksa..
aku katakan bahwa jangan risaukan aku...
aku sentiase ok..:)
tp hati... xtaulah..
beratnye.....
aku xleh jerit kat dia...
nanti dia terus lemah..
aku xmo jadikan dia begituh...
aku cerita hal nih kat mak..
mak kate lepaskan lah dia...
kalo ade jodoh adelah...
dalam mase yang same lagu sedih kua...
peh... xleh tahan....
boleh x aku nk kate, aku xrela lepaskan kau pergi?
aku xrela berjauhan walau seminit pon dari kau...
kerna kau adalah orang yang aku cinta.
tapi... ini lah yg bakal akn aku alami...
sanggupkah aku??
mlm nih..
disaat menunggu engkau pulang..
air mata telah menjenguk aku dulu..
sebelum sempat kau berkata ape2..
AKU XRELA!
tp aku kene jugak rela walau terpaksa..
sume tuh tok kebaikan kau..
walau perkara tuh aku x menyetujuinye..
ohh AIR MATA...
berhentilah kamu...
aku tahu hati pon turut menangis...
tp apekan daya..
doakan yg terbaik tuknye......

AKU TAKUT KEHILANGAN DIRIMU!! :'( 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia