Khamis, 7 April 2011

NothING....~~~

Assalamualaikum...
wahai pembaca blog yg setia..
harapanda sihat sejahtera selalu....

merujuk tajuk diatas...
"NOTHING"..
xde tajuk yg spesifik pon nk letak...
mcm2 telah aku lalui sejak kblkgn nih...

1ST
berkenaan hal kolej:
hari2 terlampau BZ dgn asgment yg melambak..
itu ini lah..
tukar buku study lh..
kne start dri awl lak tuh...(serius  BOSAN GILE WEII)

2ND
midterm..
keputusan ade yg menyedihkan
xpe..final sy wt btul2 ye PUAN / SIR...:D

3RD
family..
avything is fine...MYBE..
hope like that...

4
haiwan ksygn sy sudah xde kwn..
my COMOT tggl sekor..
my LOLA tggal sekor...
(LULA mati smlm...huhu dia xleh membesar cm LOLA..cian dia..n telah selamat disemadikan di bawah pokok pisang)
enth pe2 jek yg aku wat.huhu
alhamdullah kucing2 ku yg comel itu masih DUA..^^
(terasa nk cri kucing lg 1..) ^^
rsenye nk mencari teman tok haiwan2 ku itu..:D
ABAH!! adik nk COMOT2 baru n LULA baru..:D

5
aku
agak keletihan dgn sume yg dibuat..
harap2 berbaloi..
sekarang nih pon..
tgh wt kerje.
tp melencong sekejap tuk update blog.hehe

6
hati
hty aku terasa Cemburu
cemburu pada orang yg aku sayang.
adat lh tu kn..
cemburu tandanya sayang..


7
harinih..
7hb-4-2011
aku sedang menghitung hari...~~
jgn lah berputar cepat sgt JAM..
nnti terasa hari mkin cepat berlalu..
"masa x menunggu kite"
sebaliknye kite kne hargai mase..

8
aku nk berdua..
coz berdua lebih baik dari sorang..
hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia