Ahad, 22 Mei 2011

EXAM enddd~~~

Assalamualaikum..

kite bertemu lagi pada hari ini..
selama 5bulan berhempas pulas..
Pagi Petang Siang Malam
menyiapkan segala tugasan yang diberi
menebalkan telinge bile dibebel or dimarahi
menguap bile terasa mengantuk bile mendengar celotehnye didepan
bertanya jika tidak faham ape yang diajarnya
menghafal skrip tok drama
walau sebegituh
aku tetap wat xtau jek kat belakang
sampai dia memanggil nama ku berulang kali..
dan berkate
"ape saya tanye tadi"
aku pon berkate
"boleh ulang x puan/sir"
itulah aku..
dari dulu hingga sekarang..
...N...
~tepat JAM 3.00pm~
Hari INI
EXAM & SEM3 aku 
TAMAT!!

akhirnye exam ku tamat hari nih....
yeyyy!
HOORAYYY!! 
hehehe..

thanks to all my beloved lecturer..
thanks coz teach me in this sem..
see u in next semester..:)

CUTI SEM pon bermula esok!!
WOOW!!
but aku xhappy..;(
coz aku terasa nak demam..
setiap kali cuti sem..
time 2 lah demam datang...
sepanjang cuti rase cam hampe!!
huh!!
mmg xterasa cuti lah..huhu
then cuti sem kali nih..
orang yang aku cinta xde disamping aku..
selalu dia yang teman aku sepanjang cuti..
kali nih dia jauh..
huhu
xpelah, dia tetap teman aku dalam hati 
n setiap minggu dia coll.:)

SESUATU YANG XDIJANGKA
habis exam lepak luar jap..
then nampak lah dak g blaja muzik..
ajak mmbe yg lepak tuh g tnye..
yelah selidik2 dia pon minat gak..
1ST time msuk kedai tuh..
teruje sgt beb.!!!
hehe
tnye n tnye...
tup2 terasa nak belaja gak lah..
BESH2 ni sesuatu yang baru!!:)
try cri insentive..hehe

ini lah alatnye!! hehe




*saya sudah cakap same emak saya..dia ok jek..tp kene cari insentive sendri..=_='
*xpe..saya xmo susahkan diaorang..^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia