Selasa, 10 Mei 2011

HATY

Assalamualaikum...
dah lame xjeguk blog...
setakat menjauhkan diri seketika...
tuk menenangkan fikiran yang bercelaru dek habuk2 yang datang n pergi.
dengan tajuk kat atas~
"HATY"
aku pon xtau lah..
tibe2 semalam sesuatu menerjah kebenak haty ku..
iaitu kengan silam..
entah cam neh leh terpikir lak kan..
coz suatu ketika dulu aku berjaya membuangnye jauh2..
tp hari ini aku ingat kembali...
tatkala aku memikirkannya..
aku teringat orang yang jauh dari mata ku..
adakah jauh dimata tp dekat dihaty dia?
harapnya cam tulah kan..
tp nape lah haty aku xnk melupakan perkara itu..
tolong lah g jauh2..
yg xleh blah!
siap leh mmpi tuh mlm td...
NGOK tol!
ermm..tu mungkin aku terlampau pikirkn sangat sampai nangis sebelum tido~
aku xnk pikirkannye lagi~
aku nak EXAM mggu depan..
kang entah examke mana aku entah kemana..huhu



YANA~
kamu harus mempercayainye...
jika dia sayangkan kamu..
dia xkn kemana..
AMIN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia