Jumaat, 11 November 2011

11 / 11 / 11.........

tinggal beberapa minit jek tarikh unik ini akan berubah...
pada aku, ianya hanyalah tarikh yg biase seperti yg lain..
tiade istimewanya..
cume yg bezanya tahun nih...
aku jumpa n mngenal erti kawan..
kawan susah senang, nangis tawa..
n aku harap persahabatan kita hingga akhir hayat..
bkn akhirnye pd tarikh keramat tahun dpn plak 12 / 12 / 12...
kawan = satu perkataan yg blh ditafsirkan dgn pelbagai kata..
cume aku berharap, walau 1 hari tih aku dh xde kt dunia nyata ini..
korang sume ttp NANAYU walau Y tuh dh xwujud...
ape pon..gud luck tok korang sume..
walau ape pon yg korang wat..
& hajati..
aku sntiase doakan tok korang..
walau ape pn yg berlaku antara kite,
i realy2 love u all..
i will remember n love all of NANAYU until END...



salam sayang aku pada korang sume..... <3 <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia