Khamis, 12 Januari 2012

Nasha Aziz Dah Bernikah Dengan Warga Brunei?





Nampaknya dalam internet dan ruangan forum dah kecoh mengenai pernikahan model dan pelakon terkenal, Nasha Aziz dengan seorang warga Brunei.
Khabarnya lelaki yang dah bergelar haji ini sebelum ini sudah beristeri tetapi telah berpisah.
Tup-tup Nasha hadir bagi mengisi kekosongan di hatinya, chewah!
“Correction. The guy yang kahwin Nasha ni ex wife bukan Caucasian hah, mintak ampun. Local woman ex wife p dah lama divorced lah.
“Khabarnya dah 5-6 bulan kahwin. Abis lah tentu wartawan scoop tis news nanti. Ampun lah tuan haji bocor citer kat sini lak,” dakwa penyampai gosip tersebut di laman cari.
Nasha sebelum ini dikatakan telah bertunang dengan pemuda mualaf, Iman Tang.
Bagaimanapun timbul pelbagai spekulasi tentang hubungan cintanya dengan Iman atau nama asalnya Tan Wing Poh
“Kami belum bertunang tetapi dia bagi cincin ini sebagai tanda ‘booking’ saya. Daripada mulut saya, apa yang saya boleh katakan, hubungan silaturahim kami sebagai saudara sesama Islam yang saling mengenali memang sangat baik. Setiap percintaan itu ada arah tujuan. Semua orang bila bercinta memang ke arah itu.
“Niat manusia mesti yang baik saja. Niat tetap niat tapi semuanya terletak atas kekuatan dan keinginan masing-masing. Dalam kehidupan ini banyak warna. Warna dalam hubungan saya lebih banyak merah daripada hijaunya,” katanya dalam satu temubual dengan pihak media suatu ketika dulu.
Apapun penulis berharap yang baik-baik saja buat Nasha, dia pun sudah berusia 41 tahun, sudah tentu dia mahukan sesuatu yang lebih bermakna dalam hidupnya.
Tak kisahlah pak haji ke, pak lebai ke, janji mulut mau manis dan hati mau baik.
Apapun kalau betullah akak Nasha kita ni dah dimiliki secara sah oleh jejaka Brunei itu, ‘confirm’ makan hatilah jejaka Malaya di luar sana, ahaks! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia