Khamis, 5 September 2013

Cam best je dapat REWARD dari ChurpChurp nih... cuba dulu baru tau!

Assalamualaikum..
selamat pagi ye korang sume..
lame dh xupdate blog kosong nih..
hari ni aku nak share something kt korang..
Sharing is Caring kn..ngeh ngeh

Churping @ ChurpChurp.. aku tgk dah same cam twitter pon ade gak.. 
mane tidaknya.. warne biru pastu burung gak.. haha 


ITU DIA..HAHA



aku selalu gak dapat email dari benda alah nih.. tapi cam malas lak nak endahkan.. yolah cam tak ada faedah je.. 
sampai waktu dan ketikanya (semalam lah tuh.haha) tetiba tangan ni terasa nak click link yg dia bg.. dah click aku pon dok tengok kiri kanan atas bawah (EH! boleh plak ek.haha) 
& aku baca bla..bla..bla.. sampai satu tempat tuh, eh ternampak lak "RM" (nampak sangat mate duitan...LOL) tuh kita dapat sebagai REWARD yg dia katekan td.. 
haaa.. tapi biasalah.. ada syaratnya kan.. sume benda ada syaratnya dalam dunia nih..
tapi syaratnya tuh xde lah susah n payah no.. cuma dia mintak korang share ape yg dia bg (pada aku mcm mengiklankan produk dia kot), share kt sosial web korang ja.. & setiap click korang akan dapat reward.. begitu lah alkisahnya..hehe

kalau korang rase nak try cam aku.... korang SIGN UP di sini & korang Xplore lah bende tuh.. bagi faham dulu.. pastu korang try wat apa yg aku wat.. aku pon TRY & ERROR ja..  GOOD LUCK !


PSST! : iklan LIBRESSE ni COOL gile!  




HAPPY READING! ^_^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia