Sabtu, 20 November 2010

MALAM...19..11...2010

salam..
selamat malam buat teman2..
 rasanya kamu sume sudah lena diulit mimpi...
tp aku masih mengadap laptop dengan pandangan yang kosong....
nape lah aku terasa BOSAN sangat malam nih sampai terasa nak membebel kt cini..haaaa

ape ek nak wat malam nih? 
biasenye orang akan kte "tdo lh sne,dh mlm"
tu lah ayat Mak Abah aku..huuuuuu

hari ini juga..
hari bahagia buat MAK ABAH
iaitu hari ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-30..
alhamdllah... semoga mereka kekal keakhir hayat..
dan hasil ya ialah aku dan abg sudah dewasa kini...
kini abg pon sudah mendirikan rumah tangga...
aku= ah..lme lagi... nak puaskan stdy dlu...
dengan harapan boleh jadi cam yang diorang harapkan...
aku & abg
wah! harap sudah dewasa TAPI
tetap same cam dulu.. pantang jumpe...
dah cam anjing n kucing...
baru jek td gaduh pasal line tenet..haaaa
sampai mak kata
"korang nih pantang dekat,nak gaduh jek. bile jauh rindu.. sorang dh berjanggut yg sorang dh kt kolej pon sme jek"
haaaa... tulh aku n abg
tapi aku still syg dia sgt9... coz he only my brother in the world..
air yang dicincang xkn putus...
love u abg..mmmuuuaaahhhh..:-)
esok...
pagi dia akn pulang ke seremban..
disaat itulh aku terasa mahu menghalangnye dari balik..
bia dia duk kampung lame2..
coz aku ade teman bergaduh... heehee
xde lah sunyi sangat...
terukkan aku nih..heheh
teruk2 pon.. still gak dapat duit raye dri dia setiap tahun..heheh
coz aku lh adik dia yang paling cute..heeee
(pasan sudah..:-p)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia