Khamis, 25 November 2010

waaaaaaaaaaaaa :'(

SEMALAM adalah hari yang cukup membazir buat diri ku.
membazir mengeluarkan AIRMATA yang dah lama aku bendung.
akhirnya turun jugak membasahi PP ku.
teresak2 sendiri bertemankan gelap malam
terasa diri ku kerdil dan berseorangan
keperitan yang aku tanggung selama ini akhirnya aku lepaskan juga melalui airmata
walaupon hanya airmata
aku tetap terasa lapang...


menangis,menangis,menangis dan terus menangis..
sampai aku tertido sendiri..
bangun tidor jek...
mata bengkak..
tulah akibatnye..(padan muke pada diri aku sendiri) huk!!

HARI INI masih terasa nak mengeluarkan air mate lagi..
sedihnye masih berbaki..
(sebenarnya masih ade dilubuk hati)
aku menyabarkan diri dari semua ini..
kerana ALLAH memberi dugaan tuk menguji kekuatan hambanya..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia