Rabu, 15 Disember 2010

SAKIT: PAIN

harap kawan2 ku sume sihat walafiat...
aku?? enth ler..
kurang sihat hendaknye..

akhirnya aku sakit lagi.
sakit yang beberapa bulan lalu masih terngiang2 dikepala kini menjelma lagi..
rsenye baru mggu lepas aku baik dri demam..
tapi 2hr lepas aku dijangkiti lagi..huuu
ramai kata.. antybody aku xckup kuat tuk lawan virus2 yg semakin merebak dibadan..huhu
sebab tu lah aku diserang lagi..waaaaaa


rase terseksa bila sakit nih..
tp aku tabah sesungguhnya azab api neraka dari allah lg berat...
asma aku datang lg..
terasa sesak dada ku..
macam xleh bernafas..
tp aku gagahkan jua..huu
harap aku cepat sembuh kerana ade outcome yg perlu aku siapkan..
harap En.zaki leh time outcome aku ari jumaat nih..huhu
coz aku dh anta lmbat..:-(


FOR U::

soryyyyyyyyyyyyyyyy sgtttttttttt....
coz sejak beberapa hari ni xde mse sgt dengan kamu..
keadaan ku tidak mgizinkan tuk seperti sediakala...
jika kamu tersinggung maafkan diriku ..
maaf lg jika membuatkn kamu risau..
xde ape yg perlu kamu risau coz diriku mmg begini..
dan im still alive..:-)

but... 


I REALY MISS U......

dh lme,
 xborak same2..
kua mkn sme2..
gurau sme2..
meluahkan masalah sme2..

insyallah.. one day akn dtg kite leh 
borak sme2, kua mkn sme, gurau sme n meluahkn maslah sme k..:-)

LOVE U! :-)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia