Rabu, 22 Disember 2010

ℓʋαнαи

HAri niH BOsan TahaP Gaban


wah2! kje punye byk ...
gn OUTCOME,PROJEK + nk final lg....
aku leh wt donoh jek..huhu
bukan cam orang len,sebok wt kje...
aku dok bosan.. sampai xtau nk wtpe...!!
huhuuuuuu

Hari NIh TerkenE Lagi JadI CaM OraNG BOdoh..

peh taubat siot!!
xmo lg!!
cam sial gak ek!
(sory kasar sikit)
GeraM tAHAP deWA dah!!
xpe! 
sIaP!!
nanti tau lah aku...
dah jadi bayak kali.... 
Ni yang last!!


HaRI niH SeJUK    

peh!! 
duk kat bilik ESKIMO(libbry)  nih wat aku terasa nak beku...!!
ADUH!!... aku slowkan itu A/C diaowg kuatkn lagi!!
korang nih kulit buaya ke ha?? ....
huuuuu
kuku ku dah cam nk berwarna biru...huhuhu
xpe2.... tahan selagi mampu....
malas dah nk slowkn...
lantak lah korang....

HAri Nih InDaHH

pagi2 rutin mengejutkan orang...heee
"salam..dh bagun?"
"dh bagun pon"
"klo cm tu ok lah"
siap2....anta mak kje....
trus g muar...
terasa nak pusing tanjung..
wah!! kelihatan air pasang....
nk benti tapi xde teman... 
msj "wtpe?"
"men game"
"dh ciap?"
"dh,tp xsgtlh.. ktne dh?"
"dh kt mua..nk bwa g satu tmpat.nk ikut x?"
"Boleh gak"
"ok, g ciap. kang dtg ambik"
"ok.tggu kt bwh"
smpai sudah, bwk lh tmpat dituju...
besh...dapat lah tgk pemandangan yg indah,
membersihkan otak dengan hal2 yang serabut melanda.huh!
thanks teman....:)

Hari INI xsame Cam SEmalam Dan xkan SAma Cam ESok!

semalam..
byk kls..
penat naik trun tagga..
batuk melanda

hari ini...
indah
akn jd satu knagan lg
xde kls..
leh plak xmsuk kls arinih
mati sok aku..huuu huk!
mlm nih wt kje..
cm biase.. suke wt krje last minit...
(bile nk berubah nih?? blh berubh ker?? huuu)

sok...
byk sgt kls..
naik tagga lgi n lagi..
berhadapan dengan lect yg aku ponteng arini..
(harap xkne bebel) waaaa

HARI nih xde kJE cmpai Nak MeNaiP entAH pe2 JEK nih
...jika ade sesuatu yang tidak puas hati bagi lah tahu ye...
jangan dipandam seorang diri..
tapi jika xmo bagitau...
terpulang...
manusia an..
kite xleh bendung ape yang owg nk pikir...
heeeee


dah penat menaip dah!! heeee..... ape lagi ek?? blablabla.... hahaha ermmmm... BOSANNNNNNNNNNNNNNN! ok lah cau dulu ye... otak cam dah senget.hahaha jaga diri ye wahai kawan2....:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia