Ahad, 26 Disember 2010

SAkit...



salamalaik.....
 harap anda sihat sejahtera hendaknya....
  sebut psl "sakit"....
   sakit aku xelok2 lagi...


macam makin teruk pon ade.huhu
 wahhh!!
  terasa lemah sudah badan ku tuk menanggung sume nih...
   tp xpe aku harus tabah tuk menempuh dugaan yang Allah beri ni...


sakit nih rasanya dah 2mggu kot...
 ari tuh baik jp.. dlm 1 hari 1/2..
  pastuh sambung sampai ke hari nih...hurmm
   apelah yang melanda diriku..


nak kata x g klinik.. 
 dh g pon..
  sampai dah abis sume ubt yang doktor bg tuh aku telan..huhu
   nak kte aku xpntang? (mmg xpntag kot)huhu


batuk aku?
 macam makin teruk..
  terasa batuk ku berdarah kembali
   sume orang dok bebel2... suh g klinik... degil kot aku nih... xg gak ..huuu


bersin?
 fuh jangan citelh
  entah dh bpe puluh kli aku bersin agknye sejak stat sakit arituh.. 
   sampai lah ke hari ini...


selesema lak...
 dh tau pon bersin tanpa henti...
  alamat lah selesema pon datang dengan senyuman..huhu
   dia xnk bnti2 lak tuh... hangin tol aku... kemana2 msti menyediakan sehelai sapu tangan.. klo x..huhu


antybody lak...
 ramai kte antybody aku xckup kuat tok lawan penyakit yg dtg..
  dh siap diaorg cadangkan suh aku ambik antybody dari doktor..huhu
   agak meyeramkan bile dga cm tuh... xpelh...xmo lh ambik.. bia lh cm nih.. coz ni adlh dri aku yg sbnrnye...


p/s: bialah sy yg sakit tp bukan orang yg sy syg... harap sihat2 jek.... jangan risau pasal sy... coz sy okie2 jek...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia