Ahad, 26 Disember 2010

SUngguh JAHATNYA DIRIKU.......

بسم الله الرحمن الرحيم
dengan nama allah maha pengasih lagi maha penyayang

ya allah...
hamba mu ini telah meyakitkan ati seorang dari beribu umatmu didunia ini..
aku telah membuatkan dia berasa seperti seorang yang di paksa berkata2
maafkan hamba mu ini ya allah...
kamu..
maafkan saya ye...
sesungguhnya...
saya tidak berniat berlaku sebegitu kepada mu..
cuma mahu ,mengetahui ape yg ade disebalik dirimu...
dan sejauh mana kebenaran kata hatiku..
tp ape yg hati ku berkata..
sumenya adlah btul..
tidak menyimpang walau sedikit..
walau kamu tercabar..
tapii
 kamu mampu tuk sembunyikan segalanya..
walaupon aku tau hal yang sebenarnya..
kamu sungguh marah...
tapi kamu diam dan mengalah..
dalam sembunyian yang kamu wat..
aku tetap dapat melihat dan merasakkanya...
bahawa.. kamu berselindung disebalik muke mu yg kemerahan waktu itu..
xkusangka ...
kamu cepat belajar tuk jadi seorang yang sabar..
walau kite baru mengenali antara satu sama lain..
tp aku gembira tntang perubahan dirimu..
tapi jika kamu melepaskan kemarahanmu..
aku rela menghadapinya..
tapi mungkin akan mengejutkan dirimu..
kerana aku seorang yang pemurah ..
lebih lagi pada bab membazirkan airmata..
tp hari tuh..
kamu kte 
kamu xmahu lihat aku menangis...
kamu xsanggup lihat aku sedih..
oleh itu kamu tahan kemarahanmu..
tapi 
lagi elok jika kamu wat sume ini
dengan niat kerana ALLAH....
Dia akan turut membantu mengubah dirimu..
dia akn berada disisimu tiap masa...
aku..
hanya sementara didunia nih...

aku tidak berniat disebalik kegembiraan yang kite lalui hari itu
aku selitkan kedukaan & kesedihan pada dirimu...
aku mohon maaf buat dirimu sekali lagi...
akhirnya aku mengerti tentang dirimu..
insyallah xkn ku ulangi sebegituh lagi seperti hari yg sebelom ini...
krna aku xsanggup melihat dirimu sedih...
maaf dari ku sekali lagi....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia