Selasa, 18 Januari 2011

BarU aKu TaU....

Dgn tajuk kt ats tuh..
baru aku tau...
siapelh diri aku nih pada kau..
adakah aku nih masih bergelar kawan pada diri kau?
enth... aku rase mcm x pon..
mesej.. terasa kau bagaikan harimau yg kau idamkn..
selama nih xpnh pon nmpk ko @ bce msj ko dgn ayt begituh..
xpe.. cool... sba... 
dgn niat tuk meyejukkn ati ko..
tp akhirnye aku jugak yg terbakar..
xpe... aku undur dri...
xnk mengetatkan lagi sengketa..
xpelh..
kau pon kte kau benci kaum aku..
mknenye, kau turut benci aku jugak..
kesian kt kau, sptutnye sebelom kau kate cm tuh,
kau harus pkir, xde kaum hawa dalam dunia nih..
tiade wujudnya diri kau kt bumi nyata nih..
xpelh..
ckup sedih aku dgn ayt2 kau tuh..
nangis aku bile bce ayt tuh...
"kamu y aku pling bnci"
ok fine...
tp Y aku jek yg kau bgtau?
npe dia kau xbgtau ?
npe kau?
mgkin dia penting dlm hidup ko...
luke mne ko dgn dia. kau telan  mgkin...
xpe.. aku masih boleh sba..
sba itulh aku..
jike umur aku xpanjang..
maaf kn lah aku dengan segalanya...
dengan ape yg kau benci itu..
dengan segala kesalahan yg telah aku wt..
thanks coz bgtau aku JE..
pada aku itu xADIL..
tp.. pd kau.. cukup sempurna kot...
tp klo tbe2 kau xkn dpt bersemuke dgn ku kerana seruan ilahi...
belajar lh terima kekurangan yg mmg akn ade dlm dunia ni..
belajar tuk memaafkn org.
dugaan yg dtg tu jadikan sebagai sampingan hidupmu tuk jadikan dirimu sempurna...
n belajarlah tuk jadi sabar wahai kawan ku..
sesungguhnya, aku sgt bersyukur kerana dpt mengenali diri kau..
kerana kau adalah sahabat ku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia