Selasa, 18 Januari 2011

BERMULA lagi SEM baru~~~ "3"

17-01-2011
hari pertama aku dalam sem 3...
wahh..
dah sem 3 rupenye aku!!
terasa cepat pulak...
tp lagi xsba tuk menghabiskan tahun nih...
tahun depan aku dah sem "6" pulak... hehe..

aku dah merasa 
nikmatnye menjejakkan kaki ke alam "study"
nikmatnye bergelar kembali seorang pelajar...
nikmatnye bile diajar oleh seorang pengajar..
nikmatnye bile mlm sibok tuk mengulangkaji..
nikmatnye bile menyiapkan kerja dalam last minit..haaaa
n nikmatnye bile study esk exam...haaaa
(sungguh teruk aku!!)

itu semua aku lakukan time di waktu sekolah dulu..
xboleh diubah langsung....huuu
tp im realy miss my school....:(
sume keadaanya..
lg2 pada cikgu fabrot aku.heee
cikgu hamsan... (ni time sek rendah..huu)
dh berumur dia skrg.. ank pon dh bsa2..:)

skrg...
aku dh bergelar pelajar di kolej..
TOLONG LAH UBAH DIRI SENDIRI!!
(ht kte "XMO2"!!)
haaaa
mcm dak kecik lak..
xpe2...
lg pon aku ank last dri 2 org adik beradik..hahaha
ermm..
pe pon..
sem 3 nih.. nk stdy hard!!
(harap2 lh..)
AMIN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia