Selasa, 4 Januari 2011

HATI ku TERDETIK.....

salamualaikum...
ayat pembuka bicara ku hari ini..
wahai para pembaca...
senyumlah terlebih dahulu sebelum membaca...:)
kerana senyum itu adalah sedekah...
semalam hari pertama aku mula menduduki peperiksaan di kolej...
dalam sem 2, hari pertama kene exam 2 paper..
ermmm.. entah pe2 jek aku jawab agknye..
harap2 sume jawapan tuh ade yg tersangkut lah...

...........................................................................................

mlm td aku terlihat kasihku...
bintang..
kamu terang menyinari malam..
begitu indah kamu kelihatan..
terasa mau ku gapai dirimu
tapi hanya lah melalui mimpi..


.........................................................................................


pagi2 harapan ku melihat dirimu senyum kepada ku. tapi sangkaan ku meleset, kamu xde senyum pon dalam satu hari. mana hilangnya sanyuman mu itu? xde semangat masuk bilik exam. ermm.. tp xpelh mgkin kamu simpan dalam kocek.aku rindukannye..kamu kata dia ade dimana2 bile aku pon ade. kebetulan kami mmg satu kelas sem nih. ye aku ngaku mmg rapat gn dia. tp hanya sekadar kawan rapat. xde ape2 pon yg istimewa. kamu lg istimewa. kerana kamu adalah my love. sehari kite x bertegur, aku lihat kamu sebok dengan yg lain. aku berkata dalam hati.. "xpelh dia nk wt kje,so xyh lh kacau.kesian dia"..sewaktu kite xbermesej.. ku lihat kamu rajin bermesej.. sape kah dia kamu? dlm ht kte.. "dia kot.eh xkn dia,dia kn ade dgn kamu.xpelh kwn kamu mgkin".. kamu kate kamu jatuh, serius li mmg risau gile. kamu cakap "xpelh, jatuh tuh leh wt kamu hilangkan geram n kekusutan".. ape yg kamu kusutkan? ermm.. sory.. aku mmg xtipu psl hal hp tuh.. mmg hp tuh dh gile.. kamu stdy.. ok fine.. tggu jgk kamu on9.. dek menunggu tp aku tertido disebelah lapy.. sory ye kamu.. bgun pg aku lihat kamu on9 mlm td.tp aku dh tido.. ermm.. enthlah.. byk sgt persoalan dlm kepala nih.. tp bialah ia... aku pon bukannye sempurna.. ade kelemahan pada diriku.. jika ade wt kamu mrh, aku mohon maaf.. cuma aku nk katakan.. aku rindu sama kamu.. serius... kamu.. jge diri elok2 ye.. xlama lg cuti dah.. skarang nih pon dh rse cam ade sesuatu yg xkene antara kite..aku cemburu? ermm.mgkin sikit..xkn xcmburu dgn org yg kte syg kn.. xpelh.. exam 1st... gud luck k.. wish me luck to my love.. 
..........................................................................................................

 semalam 
aku rase cm sewel skit kot..
menggembirakan hati yang cm hilang lak..haha
sengal ek...
ketawa2............n ketawa...
hati nagis..
pilah! mcm siot ek..
xpe2..aku sndri tau..haha
ermm.. by the way...
eh ade lak "way"
ade2... nnt cri jalan...waaaaa


sewel sudah.... huhu
k lh... kang pnjang2 lg sewel...
huh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia