Khamis, 6 Januari 2011

~~....sedih....~~

mula dengan alam YM....aku mengenali dirimu...lama gak kite kawan kn dekat 3thun rsenye...
muke kau same macam sepupu ku...sampai mak abah pon cakap begitu..
tp mak abah lom face 2 face dengan kau..kite jek yg face 2 face..
2 pon kebetulan kau study dekat dgn tempat ku..byk kli gak kite jumpa...
sehingga kan kau kate kamu jatuh hati pada ku...OMG!! terkejut beruk aku dga time tuh..
tp kau berani sungguh menyatakan padaku bile didepan ku..
cian kau coz aku xleh time dirimu kerana hati ku sudah dimiliki..



kau membawa diri dan kau memilih seseorang mengganti tempat ku..
walhal, gadis itu orang yang pernah mengecewakan dirimu..
jauh disidut hati ku... sedih melihat mu begitu... tapi apekan daya..
itu jelh yg aku mampu..
kau menghilangkan diri sehingga aku mencari pon tidak ketemu..
lame gak kite lost contax..sampai hati dok terpikir dirimu..
rupanya penah hadir sayang & rindu..cume aku xendahkan..
maaf kau..




satu malam mesej pon tibe...kate knl lg x..time tuh knl kot..
just kecik ati dgn mu..kau kn dh bhgia..sampai lupe kwn lama..
dia blik kg in muar..dia kte nk jumpe..sekian lame tidak ketemu..aku agak terkejut melihat dirimu..
byk perubahan..kau sakitkah wahai teman? jwapan yg aku xnk dga adelah "YE"
sedihnye... nape kau sakit jugak.. sptutnye aku sorang saja yg sakit..
sptutnye kau xblh sakit coz kau org yg aku syg...risau sgt time tuh tgk keadaan drinye..
setiap kli msj...msti suh dia cri ubt..tp dia kte xjmpe..xde ubt..huuuuu 
menangis aku...



kau kte nk g praktikal..terengganu kau terbang..
kau jnji akn kirimkn berita..sampai skrg sunyi..
email pon xnmpak..xpelh.. yg penting kau happy brsama dia..
semalam try contx..satu yg mengembirakan... dapat lak time miscol tuh..
tp......
org itu bkn kau..no tuh dh org len yg gune..
xtau lh btul ke x..tp if klo itu kau,mgkin kau xnk aku kacau hidop ko lg kot..
sedih gak lah... nagis aku mlm td... xpe2... 
moga kau bahgia hingga akhir hayat ye IZAD RAHMAD...
moga kau sihat selalu.. jge dri elok2 ye...
i will remember u always..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia