Isnin, 10 Januari 2011

SAKIT~~

...salamalaik...
hai all harap sihat2 jek..
kali nih aku sakit lagi..
demam melanda kembali..
baru baik 2minggu lepas kot..
semalam aku demam lagi..
agak teruk jugaklah..
sampai mak aku cakap panas cam kuali yang dipanaskan..
tp mmg terasa panas sungguh badan ku..
tebal jugak selimut yg aku pakai..
3 lapis kot..
kang xpakai kene bebel lak..
peh.. best gile arhh bile mlm td xboleh tido langsung..
mcm nk hantuk kepala kt dinding jek..
dgn kepala dh mcm nk pecah..
aku mkn ubt pon ubt tuh xjln..
ape jenis demam tah..
hari ni mak aku ambik cuti..
semata2 dia risau tgk aku sakit..
sayang mak..

 .............................................................................

dengan tajuk kt atas tu jugak..
"sakit"
bukan bdn aku jek yg sakit..
hati aku turut sakit ..
sakit gile arh..
mcm kene guris gn pisau..
ko wt aku sakit bile mlm 10hb ek..
bagus tol..
npe lh xckp bnde yg tol jek..
kn senang ckit..
ni x.. 
aku tgk ko kemain lg melayan..
ohh...
lupe plak...
ko bf dia kot.. bkn my love..
ko ckp aku wt ko geram n ape lg enth..
kerana tuh aku dpt balasan cm tuh ke?
ok FINE..
enth lk ek..
sory lh mlm td. aku dh tido..
ko pon tau kn aku sakit..
tgk lh ti, klo ht aku kte nk bls msj ko.. aku bls lh...
skrg ht aku tgh sakit..
sory sgt...
jge diri baik2..
moga happy selalu..
aku doakan yg terbaik tok ko..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia