Isnin, 20 Mei 2013

COKLAT KEK @ KEK COKLAT!!

MONDAY BLUES ~
haha
tapi ini cerita bukan pasal isnin ye!
ini cerita pasal kek coklat yang aku wat semalam ( Sunday @ ahad)..ngeh2

dah lame aku mengidam nak makan kek coklat nih..(tekak jek mngade lebih nih) haaa~
dari membeli di kedai kek.. baik aku buat sendiri, puas haty.. boleh makan berulang @ 1family leh merasa kan.. siap aku leh bg abg sepupu aku kat sebelah rumah & bawak balik melaka lagi..hahaha haa kn untung cm tuh tol x? ^_^

dok selongkar gerobok mak aku yg dok sarat gan barang2 wat kek.. aku pon ape lagi.. jumpe plak barang nak wat kek aku! haa laju2 aku kuakan.. (penjimatan telah di buat, xyah nk membeli lagi..haha) 
hanya tinggal 1 brg je kene beli.. xpe2.. 1 ja.. bukan semua kn..hahaha

soo dibawah ini lah hasilnya.. bile time rajin aku sampai..wahaha
kalo time malas xde maknenye jadi ini semua.. :-P





gamba besar tuh bile selesai adun ye.. gmba kecik tuh lepas kukus..
time siap tuh aku punyelah sabo jek nk tunggu dia sejuk..hahhaa






yg ni pulak dah siap dengan topping yg simple lagi sedap ditekak aku..hahaha
 dah stanby tuk ngap! hahahaha




HAPPY READING! SMILE!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia