Rabu, 22 Mei 2013

Kawan @ Sahabat @ Rakan @ Teman

Assalamualaikum..
hai semua.
tetibe arini terasa ada idea plak nk update blog yg xberapa nak lawa nih..hehe

ok murid2! hahaha
arini aku nak cite pasal kawan2 aku..
kawan @ ape sahaja yg korang nk panggil.. tp pusing2 balik tetap akan di panggil @ same maksud dengan "kawan" jugak kan.hehehe
ok! malam td bile xde kerja aku dok belek2 gambo dalam hp, pastu terjumpalah gamba kawan2 aku.. tersenyum sendiri bile teringat balik kenangan2 tuh sume..
tuh yg terasa nak kongsi gn korang sume.hehe

ini kisah aku @ kenangan aku! jgn curi tau.haha 








BEB! aku xtau ko ktne skrg! tp aku still ingt kt ko n rindu ko..!
puas aku cntx ko tp xbrply.. hope ko bahgia skrg..




suatu ketika dahulu sebelom berangkat pindah ke melaka..



MPP time!




lame gak kte kwn kn girl! jgn hilang2 lg tau!




Susah betol nk cari gambo ko jim gn kte org... =_='



ini abg sy ye yg xserupe cm abg..lalala
ini kepunyaan "aini aida"pnjam jp ye.hehe




ini bapak saya..! bapak aini yg ckp ye! wahaha
bapak aku lagi double kecik dri ko jang..ngeh2




hah! satu sepet satu mate beso..lalala




ini housemate yg kuat mengilai tidak kire waktu..:P




anda masih ingat lagi ini waktu aini? haha




sumenye di lain negeri ye!




ini bakal jadi mak orang xlame lagi..:D



:)


walau masing2 ada kehidupan sendiri sekarang.. aku tetap doakan korang berjaya dalam hidup, happy2 selalu.. korang sume kawan aku! ^_^


P/S= gamba sape yg xde kt dlm sini maaf yo..huhu sbb nk uplode gmba sume cm panjang no plak.hehe so korang ttp kawan aku walau gamba xde...

HAPPY SEE!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Yg SeTia